Tuesday, November 15, 2005

a new chapter nga ba?

sana this is a new chapter na gud
ang pinag-iba nga lang, mey dumating

noon, mey umalis...
pero ok na din un umalis...
kasi mey bumukas na mas nice, mas astig, alam nya yun...

the one reason kung bakit ako nag ha-hang on sa ganitong existence...
binibigyan nya ako ng reason para mag pursige...
sana alam nya kung gano cya ka-importante sakin

kahit malayo pa siya, alam ko andito lang siya...
nasa tabi ko, nasa isip ko, nasa puso ko...
nyaks

nun parang korny pakinggan, pero ngaun...
i don't care...

kini ang gugmang giatay...
sana maintindihan ito ng nut2x ko...

Gugmang Giatay

buot kong ikaw masayod
og paminawon mo
kay kung pananglit, yam-iran mo
mga panumpa og pasalig ko
og kun ugaling
kalit kang mubiya
di ko kapugngan
walug ning mga luha

kay ikaw akong himaya
handumon ko matag karon og unya
ikaw langit og yuta akong pinangga

unya mihabol ang kangitngit
nga giduyugan sa ulan
ug sa kalit lang nahanaw
ang bidlisyo sa adlaw

oh kahayag...
sa imong panagway
nga naulipon sa gugmang giatay
inday paminawa, kabos kong gugma
nga kanimo akong igasa
dili ko man mahatag ang tanang bahandi
ning kalibutan
apan inday,
dungga intawn
ning alaot nga naulipon
sa gugmang giatay

1 comment:

mawixs said...

kung kinsay may translation nito please... tagai ko...