Sunday, April 29, 2007

N.E.W.S.

balik tag bisaya ani animal. makabugo man day nang magpuyo sa inyong balay. ambut balay ba ni namu. treated as housemate man ko sa bahay ni ate. parehas ra pud sa balay ni papa ug mama. ay nalag pangutana sa bahay ni tita. nya napay usa. sa bahay ni nang susan. wirdo.
kalimot ko naa paman diay kuy buhaton. kalimtan lang gud. ana man jud na. cge nalang kug ingon sa akong kaugalingon: nabogo napod ko.
ok ra busy man akong chubi2x. term ba na? dili uy. sa kadaghan sa akong giagi-an nga problema may gani kai naa pa kuy panahon ana. animal unsaon di akoy nagtuga2x. busa, di na ko mouli sa balay nga magdala og duha ka lata nga red horse. kai makit-an kag silingan, ipa-ila2x ka sa usa ka tawo... ugma uyab na mo. waaaa!
nabogo ko.
wa nay sulod akong huna2x kundi balita. NEWS bah.
North, East, West, South...
tinuod bitaw nabogo na ko.

No comments: